15 maj 2009

Rodział IX - Notka specjalna

6 grudnia. Mikołajki. Kiedy się obudziłam od razu się ubrałam i poszłam zrobić śniadanie. Naszykowałam pyszne sniadanko. Kilka minut potem do kuchni wszedł rozczochrany Reita.

-O moja młodsza siostrzyczka zrobiła mi pyszne sniadanko ^^ - uśmiechnął się - A z jakiej to okazji?

-Dzisiaj jest 6 grudnia! Mikołajki! - krzyknełam uradowana.

-Aaa to już dzisiaj? - podrapał się po głowie.

-Nom

Zjedliśmy śniadanie, a potem Reita zabrał mnie na zakupy do centrum handlowego. Zaszalałam jak nigdy do tad. Odwiedziłam chyba wszystkie najlepsze sklepy i między innymi:

Rękawiczki

Niezła wpadka była kidy fanki rzuciły się na Reite to musiałam go ukryć między manekinami, a sama wskoczyłam do wielkiego kosza z ubraniami. Albo jak szukaliśmy się po całym centrum ^^

Po męczących zakupach wróciliśmy do domu i zjedlismy kupione na mieście sushi.

Po południ przyszli chłopaki z the GazettE, a troche później dziewczyny z Naine Z. Jak siedzieliśmy w salonie, to gadaliśmy o czym się dało. Reita gdzieś zniknął i po 10 minutach wrócił w stroju świętego Mikołaja.

-O! Świety Mikołaj! - Uru ucieszył się jak małe dziecko, a wszyscy zaczeli się śmaić.

Rei rozdał wszystkim prezenty. Ja dostałam telefon z Hello Kitty, Uruha dostał lusterko z błyskotkami, Ruki składanke płytowa swojego ulubionego zespołu, Kai nowe pałeczki do swojej perkusji, Aoi dostał akcesorie do swoich ciuszków. Dziewczyny też były zaskoczone. Tenshi dostała zestaw swoich ulubionych kosmetyków, Ayako również, Reiko dostała różowa torbe z Hello Kitty, a Rika dostała wielkiego miśka (ona jest fanką pluszaków xD dop.aut.)

Wszyscy byli zadowoleni. Uru podziwiał swój wygląd w lusterku i świata po za nim nie widział.

-On powinien wziac ślub z tym lusterkiem - powiedziałam.

-Czysta racja - Aoi wybuchł smiechem.

-Hm? - Uru wrócił do rzeczywistości.

-Hahaha!!! - wszyscy sie z niego smialiśmy. Jak on odejdzie to trudno go ściagnąć na ziemie.

Potem jeszcze zamówiliśmy dwie duze pizze i obrzeraliśmy się oglądając filmy na DVD. To były najlepsze Mikołajki w moim życiu!

_________________________________________________

No nic, krótko, ale jest. ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz