15 maj 2009

Gomen

No jest taka mała sprawa... znowu brakuje mi weny!!! Nie wiem kiedy będzie następna notka... znaczy notka na pewno pojawi sie na święta jako kolejna notka specjalna, ale czy wcześniej będzie jakaś nota to nie wiem, brak pomysłu na ciąg dalszy! T^T Jak na razie to mam pewien pomysł na "karty osobowości" dziewczyn z Naine Z dowiecie sie co lubimy, jaką mamy rodzinę... no właśnie rodzinka ^^ pozdro dla Reity i Misako! ^_^ Ale wracając do tematu najbliższą taką notkę z kartą zapowiadam na piątek bądź sobotę no niestety, trzeba trochę czekać, ale zostałam obładowana 64 gwiazdkami na ozdoby świąteczne do konkursy -.-" Ta szkoła mnie wykańcza... no nic postaram się wstawić kilka fotek jeszcze w między czasie, ale nic nie obiecuje! No to trzymajcie się i na koniec fotka która mi sie najbardziej podoba xD

Zabawki GazettO ^^ *zaciesz*

Fajne co nie? Chciałoby sie takie mieć xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz