15 maj 2009

Ohayo

Witam wszystkich na moim kolejnym blogu. Ten blok z kolei jest poświęcony japońskiemu, rockowemu zespołowi The GazettE. Już wkrótce pojawi się pierwsza część opowiadania. A teraz chciałam was zaprosić na krótkie streszczenie tego co ma być.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Któregoś dnia Reita z przymusu ojca zabiera mnie na próbę ich zespołu. Nie jest z tego zadowolony więc w studiu daje mi jakieś zajęcie. Urucha sie zastanawia dlaczego się nie lubimy. Ruki chce zrobić wszystko by Reita mnie zaakceptował. Spory pomiędzy mną a Reitą stają sie coraz częstsze. Któregoś dnia gdy kłóciliśmy się o to kim zostanę, Reita powiedział żebym nie szła w jego ślady, ponieważ moja mama tego nie chce. Czy dojdziemy do porozumienia? Czy będziemy się wspierać nawzajem w trudnych chwilach? Czy pójdę w ślady Reity? Czytajcie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz