31 gru 2009

Platinum i Rekordy Ginesa xD

No tak wczoraj zapomniałam napisać i dokończyć o tych filmach no więc.
Wraz z Tenshi mamy 22 płyty z własnymi filmami i parodiami. Gdybym chciała je tu wszystkie wypisać zajęłoby mi to sporo czasu. Powiem tylko tyle, że zawierają filmy takie jak po 5 razy nagrany film Naichau Kamo i każdy ma inne wykonanie, ogółem to parodie piosenek Morning Musume.
Zawierają jeszcze parodie Dokyu oraz making of.
Nagrane tam są jeszcze parodie osób od nas z osiedla a także parodie samych siebie ^ ^
Tak tak wiem dużo tego no w końcu do 22 dwie płyty CD a na każdej jest 700 MB wiec wchodzi po jakieś 5 filmów.
Na jednej płycie zawarte jest nawet kilka filmów z zaklęciami z Harry'ego Pottera ^ ^
No i wiecie jak to jest xD

Chciałam także dodać, że pojawiła się rubryka:
"Gry Tenshi i Akinaty"
Na razie powstały zasady dwóch gier. Jak wymyślimy coś nowego damy znać ^ ^

Dam wam jeszcze moją rozmowę z Tenshi na gg. Samym tym siebie rozwalamy czasami xD

Aki: Zgadzam się z Twoim komentem ^ ^
Ten: Wiem xD
Aki: Cztytałaś mój opis? Bijemy rekordy
www.gry-tia.blog.onet.pl
www.ping-pong-ziemny.blog.onet.pl
Ten: No
Aki: Zasady naszych gier
Ten: Zauważyłam ^^
Aki: Chyba dobrze napisałam nie?
Ten: No
Aki: No i git
Nudzi mi sie ><
Ten: Super
Nie podziękowałaś za opinie :(
Aki: Jak nie? Dałam Ci super zdjęcie
Ten: Ja Ci dałam opinie ><
Aki: A ja też
Ten: I ja Ci podziękowałam a Ty mnie nie ><
Aki: jak nie. masz 3 opinie super zdjęcie
na 1 stronie w galerii
Ten: Ty też ty ze na dwóch stronach
chyba
Aki: Ale o jakim koncie mówimy? ^ ^
Ten: o Akinacie
Aki: Ale o Twoim
Ten: A ja o Twoim
Aki: Ale ja sie pytam o Twoje konto które opinie debilu >< (Tenshi spory xD)
Gdzie Ci opinie dałam
Ten: Zaraz Ci powiem
Aki: Ok
Ten: Sprawdź se sama
Aki: dobra nie ważne xD
Ten: No
Jak tak dalej pójdzie to tym ludziom na dole petard nie starczy na noc xD
Aki: No właśnie xD

Sami widzicie z nami to różnie bywa xD

Na koniec foto ^ ^

Pozdro dla Szymka, Tenshi, Az, Ayi, teru, Chiyu i dla całej reszty ^ ^

3 komentarze:

  1. już nie masz czego wstawiać?

    arigatou za pozdro ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. *kręci głową* Oj laski laski. xD"

    OdpowiedzUsuń
  3. To tak, dziękuję za pozdrowienia. Macie pomysły nie z tej ziemi. xD

    OdpowiedzUsuń