12 gru 2009

Geniusz!!! Geniusz!!!

Ludziska jestem genialna! Przenoszę bloga www.mangowy-swiat-rg.blog.onet.pl tutaj! Stwierdziłam, ze tutaj będę pisać opowiadanie pt.: "Od Marzeń do Gwiazd" Czyli będziecie mogli poznać do tej pory tajemniczy świat RainBow Girls! Na pewno was to interesuje i jesteście ciekawi jak to się stało, że powstał taki zespól jak RainBow Girls.
To całe opowiadanie będzie sagą podzieloną na kilka opowiadań. Na końcu wypiszę tytuły główne.
Każdy tom będzie opisywał przebieg wydarzeń z życia dziewczyn. Ale wrócę jeszcze do jednego tematu a mianowicie do tego, że przenoszę bloga Mangowy Świat RG. Zastanawiacie się dlaczego i po co i jaki to ma związek, a taki, że teraz będziecie mogli zobaczyć jak wyglądały dziewczyny w wyobrażeniu autorki. Każda notka ubarwiona kilkoma rysunkami. Czy to nie jest coś niesamowitego?! Wiem jestem genialnym człowiekiem. Ajnsztajn przy mnie wymięka *szczerzy ryj*
Wkrótce pojawi się pierwszy rozdział ^^ a teraz tytuły

"Od Marzeń Do Gwiazd"
Tom I - Dzieciństwo
Tom II - Ciężkie początki
Tom III - Naine Z
Tom IV - Super TrIo
Tom V - RainBow Girls

3 komentarze:

  1. No Akiś, rzeczywiście jesteś genialna. No to zabieraj się więc do pisania opowiadanka. Jak się coś pojawi daj znać. I powodzenia, Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jesteś genialna ale głupia jka but, chodź nie bo but to sie społeczności przydaje a ty nie *szczerz*

    OdpowiedzUsuń
  3. No Akiś. Geniuszu Ty mók <33
    Czyli ja też dam będę. Aaa ! będę sławna xD

    OdpowiedzUsuń