28 wrz 2009

Najnowsze wieści! ^.^ + niespodzianka!

Tak jak mówiłam notki nie będą często, ale już wiem jak będą się pojawiać.
Co najmniej jedna notka pod koniec miesiąca, która podsumowuje to co działo się przez cały miesiąc =3 A więc zaczynając od najnowszych faktów:

Szykuje się mój ślub! *.* Moja siostrzyczka Erina już pomaga mi szukać sukni ślubnej i księdza xD
Pozdrowienia dla niej =3
~~~~~~

Z najnowszych wiadomości muzycznych:

W świecie tak zwanym nasza-klasa.pl przyjęli mnie do Versailles i jestem basistką ^^ W zamian za Yasmine You. Dziękuję Teru ;*

A skoro już przy nich jesteśmy to stworzyłam nawet filmik na YouTube.pl o to i link do niego:

~~~~~~

Hmm... Co by tu jeszcze powiedzieć? No polecam również mój drugi filmik, czyli filmik o Morning Musume :)

~~~~~~

Z ostatnich faktów, okazało się, że nie jestem taką grzeczną dziewczynką jak wam się wydaje i na jaką wyglądam >D
A można to wszystko zobaczyć i wysłuchać.
>Moje rozbrajające odzywki typu:
-Spi******j!
-Twoja Stara z********a F-16 i j***e się z pilotem od F-15!
-Jak jej k***a z*****e w ten krzywy ryj k***a to jej k***a matka rodzona nie pozna!

>Używki np.:
-alkochol
-papierosy

>Balowanie:
-imprezy
-chodzenie do klubów
-balanga od wieczora do rana

Lub:
xD
Za co mnie Teru po łapach bije, ale jak ja go zasunę kątomierzem to zobaczy co znaczy "Zadrzyj ze mną, to dostaniesz po ryju" xD

~~~~~~

Prowadzę własną restaurację. O to i ona =3
Serdecznie zapraszam ^^

~~~~~~

No i ostatnia informacja. Ci, którym brakuje drugiej połówki na nk.pl niech się zgłaszają chętnie pomogę w znalezieniu faceta lub dziewczyny ^^

~~~~~~

A teraz dla tych zainteresowanych:
Kto chce wiedzieć na czym gram to tutaj ma cała galerię ^.^
Moje gitary elektryczne:
Moje gitary basowe:

~~~~~~

No i to chyba tyle na ten miesiąc.
Pozdrowienia dla:
>Tenshi
>Ginko
>Eriny
>Kipi
>Teru
>i całej reszty ;*

1 komentarz:

  1. super notka ^^ a najlepszy to obrazek :D

    i ari za pozdrowienia ^^

    OdpowiedzUsuń